Skip to content

«Սուր անկյուն» vs. «Հորիզոն». Կատաղի մրցամարտ կիրակնօրյա եթերում

Լրատվական կատաղի մրցամարտը հայկական երկու մասնավոր հեռուստաընկերությունների միջև սկսվում է ամեն կիրակի` 22:00-ին, «Շանթ» հեռուստաընկերության «Հորիզոն» և «Արմենիա» հեռուստաընկերության «Սուր անկյուն» հաղորդումների մեկնարկով, որոնք մոտ մեկ ժամ հեռուստադիտողին գերլարված վիճակում պահում են հեռուստաէկրանների արջև:

Վերջիններիս աչքերի առաջ հեռուստաէկրանը դառնում է մայրուղի, հեռակառավարման վահանակը` «փոխադրման միջոց», իսկ հեռուստաալիքներն ու թողարկումները`՝ մրցուղիներ: Թվում է, թե որքա՛ն սկանդալային տեսանյութեր, այնքա՛ն անցած վեց օրերն ու կիրակին հաջողված են եղել:

Շատերի մոտ ձևավորվել է, թյուր կարծիք, թե «Սուր անկյուն» հաղորդաշարը «Արմենիա» հեռուստաընկերության շաբաթվա լրատվական ամփոփիչ թողարկումն է: Բայց դա այդպես չէ: «Սուր անկյուն» հաղորդաշարը տարբեր իրադարձությունները ներկայացնում է սուր անկյան տակ. ասել է, թե անդրադառնում է մեր երկրին սպառնացող բոլոր այն խնդիրներին, որոնց վրա թե՛ կառավարությունը, թե՛ մնացած լրատվամիջոցները պարզապես «աչք են փակում»:

Դա արվում է միայն այս հաղորդմանը բնորոշ ծայրահեղ դրամատիզմով, սարսափազդու երաժշտական ֆոնով և հաղորդավարի հեգնական ու «դուխով» մեկնաբանությամբ:

Լրատվական կատաղի մրցամարտը հայկական երկու մասնավոր հեռուստաընկերությունների միջև սկսվում է ամեն կիրակի` 22:00-ին, «Շանթ» հեռուստաընկերության «Հորիզոն» և «Արմենիա» հեռուստաընկերության «Սուր անկյուն» հաղորդումների մեկնարկով, որոնք մոտ մեկ ժամ հեռուստադիտողին գերլարված վիճակում պահում են հեռուստաէկրանների արջև:

Վերջիններիս աչքերի առաջ հեռուստաէկրանը դառնում է մայրուղի, հեռակառավարման վահանակը` «փոխադրման միջոց», իսկ հեռուստաալիքներն ու թողարկումները`՝ մրցուղիներ: Թվում է, թե որքա՛ն սկանդալային տեսանյութեր, այնքա՛ն անցած վեց օրերն ու կիրակին հաջողված են եղել:

Շատերի մոտ ձևավորվել է, թյուր կարծիք, թե «Սուր անկյուն» հաղորդաշարը «Արմենիա» հեռուստաընկերության շաբաթվա լրատվական ամփոփիչ թողարկումն է: Բայց դա այդպես չէ: «Սուր անկյուն» հաղորդաշարը տարբեր իրադարձությունները ներկայացնում է սուր անկյան տակ. ասել է, թե անդրադառնում է մեր երկրին սպառնացող բոլոր այն խնդիրներին, որոնց վրա թե՛ կառավարությունը, թե՛ մնացած լրատվամիջոցները պարզապես «աչք են փակում»:

Դա արվում է միայն այս հաղորդմանը բնորոշ ծայրահեղ դրամատիզմով, սարսափազդու երաժշտական ֆոնով և հաղորդավարի հեգնական ու «դուխով» մեկնաբանությամբ:

Այլևս անժխտելի է, որ հայ հեռուստադիտողին դուր է գալիս դրամատիզմը, նախարարներին իշխանիկներ անվանող հեռուստամեկնաբանն ու հաղորդաշարի քրեական քրոնիկոն ներկայացնող կռվարար, «սափրագլուխների» հայհոյանքներին հակադարձող Գագիկ Շամշյանը, ով շատերի համար վերջերս դարձել է լրագրության գուրուն:

Ուսումնասիրելով հունիսի 9-ի «Հորիզոնի» կիրակնօրյա թողարկումը և «Սուր անկյուն» հաղորդումը` արձանագրեցի, որ վերջինս բովանդակությամբ թերևս չի առանձնանում հեռուստաընկերության մնացած լրատվական թողարկումներից: Այն ընդամենը նյութերը ներկայացնում է հաղորդմանը հատուկ ոճով, պաթետիկ վերնագրերով և հետաքննական ռեպորտաժի որոշ էլեմենտներ կիրառելով:

Հաղորդումը սկսում է հաղորդավարի՝ լարվածություն առաջացնող ողջույնի խոսքով, և նրա «սրագույն» մեկնաբանությունից հետո եթեր է մտնում առաջին՝ «Այգուց աղբավայր մեկ քայլ» տեսանյութը: Այն պատմում է Երևան-Աշտարակ մայրուղու պտղատու այգիները քաղաքի աղբատեղի դարձնելու մասին՝ կրկին համեմված բոթաբեր երաժշտությամբ և չհիմնավորված լարվածությամբ:

Հետևում է «Կեղծիքն անտեսվում է» վերնագրով սեզոնային թունավորումներ առաջացնող սննդամթերքների մասին տեսանյութը, ապա` «Վառելիք, ոչ թե խմելիք» տեսանյութը, որտեղ խոսվում է, թե ինչպես է Եղվարդում խմելու ջրին խառնվել ոմն ֆերմերի գոմերի թրիքաջուրը:

Հաջորդում է Սևանում ամուսնական զույգի տուրուդմփոցների, ամուսնու խանդի, երեք երեխաներին սպասվող ապագայի մասին «Խեղված ճակատագրեր» վերնագրով տեսանյութը:

Վերջապես հատուկ ռեպորտաժ Գորիսի աղմկահարույց դեպքերի մասին: «Պատժել անպատժելին» տեսանյութը սկսելուց առաջ մեկնաբանը իրեն հատուկ «սրությամբ» խոսում է իշխանիկների անպատժելիության, լկտիության, «Լիսկայի» աշխատելաոճի մասին: Տեսանյութում զուգահեռներ են տարվում Սյունիքի և Գյումրու սպանությունների միջև:

Վերջում պահված է հեռուստադիտողի սիրված համեղ պատառիկը՝ Շամշյանի ներկայացրած քրեական քրոնիկոնը: Վերջինս շամշյանական ոճով ներկայացնում է Գորիսի դեպքերը, ճանապարհատրանսպորտային վթարները և Զվարթնոց օդանավակայանի VIP սրահի տանիքի փլուզումը:

Այսքան «բարի» տեսանյութերից հետո մեկնաբանը հեռուստադիտողներին մաղթում է սեր և հոգու ջերմություն: Մի տեսակ պարադոքսալ է ստացվում ամեն ինչ:

[[wysiwyg_imageupload:160:]]«Հորիզոնի» կիրակնօրյա թողակումը երկարատև՝ շուրջ 7 րոպեանոց անոնսից հետո սկսում է ոչ պակաս դրամատիզմով և տևում մոտ 70 րոպե:

«Հորիզոնի» կիրակնօրյա թողակումը նվիրված է անցնող շաբաթվա կարևորագույն իրադարձություններին: Հունիսի 9-ի ուսումնասիրված թողարկումը սկսում է հարևան Թուրքիայում բարձրացված բողոքի ալիքի մասին պատմող ռեպորտաժով` անդրադառնալով դրա տարածաշրջանային նշանակությանը:

Երկրորդ տեսանյութը Երևանի քաղաքապետարանի՝ Հանրապետության հրապարակի վերակառուցման մասին մրցույթ հայտարարելու մասին է: Թեման արժանի էր ուշադրության, քանի որ այդ լուրը երևանցիների մոտ առաջացրել էր զայրույթ:

Երրորդ տեսանյութը սկզբում անհասկանալի էր, քանի որ «Հորիզոնն» իր նախորդ կիրակնօրյա թողարկման ընթացքում անդրադարձել էր Սևանի սիգ ձկնատեսակի ապօրինի որսին: Պարզվեց, որ այս անգամ ներկայացվում է «Հորիզոն»-ի հետաքննական տեսանյութից հետո ՀՀ կառավարությունն այս հարցը բարձրացրել է ԱԺ-ում, բայց ռեպորտաժը այնպիսի զարգացում ունեցավ, որ տպավորություն ստեղծվեց, որ նախորդ շաբաթվա նյութում ներկայացված խնդիրները այդքան էլ չէին համապատասխանում իրականությանը:

Հետո հաջորդում է մեծ տեսանյութ օձերի մասին, որոնք ներխուժել էին մանկապարտեզ և բնակարաններ:

Դատական խճանկարով ներկայացվում են անցած շաբաթվա դատավարությունները:

Վերջապես հետևում է տեսանյութ անցած շաբաթվա Գորիսի աղմկահարույց սպանության մասին: Տեսանյութը ոչ այլ ինչ էր, քան ողբերգության մանրամասն տարեգրություն:

Վահանակը լեզու ունենար, կբողոքեր: Մե՛կ «Հորիզոն», մե՛կ «Սուր անկյուն», այսպես գրեթե մեկ ժամ: Մրցամարտն ավարտված է: Հաղորդումներն ավարտվում են նույն` դժբախտ պատահարների մասին պատմող նյութերով, որոնց հետևում են մեկնաբանների բարեմաղթանքները:

Եվ ինչ է մնում հեռուստադիտողին. աղոթել և շնորհակալություն հայտնել Աստծուց, որ անցնող շաբաթ նա չդարձավ այս հաղորդումների գլխավոր հերոսներից մեկը և մեկնաբանների բարեմաղթանքները մտքում պահելով` երջանիկ քուն մտնել:

Մարիա Գևորգյանը ԵՊԼՀ-ի միջազգայիան լրագրության մագիստրատուրայի ուսանող է: Այս նյութը նա գրել է «Լրատվական հոսքերի ստեղծման տեխնոլոգիաներ» առարկայի շրջանակներում:

Աղբյուր` JNews.am